FAQ

Hoe plaats ik een bestelling?
Klik op de knop 'in winkelmandje' bij het door jou gewenste artikel en het artikel komt automatisch in je winkelwagen. Hierna kun je verder gaan met winkelen door op 'verder winkelen' te klikken of je bestelling af te ronden en te betalen door op 'volgende stap' te klikken.

Rechtsboven op onze website vind je het winkelmandicoontje met het aantal artikelen die al zijn toegevoegd aan je winkelmand. Klik op de icoon om naar je winkelmand te gaan. In je winkelmand krijg je de kans om artikelen te annuleren, het aantal aan te passen en af te rekenen.

Wanneer je alle gewenste artikelen hebt toegevoegd aan de winkelmand, kun je je bestelling definitief maken en afrekenen door de stappen 1 t/m 3 te voltooien.

Kan ik wijzigingen maken op de inhoud van de kerstpakketten van deze site?
Wijzigingen op een pakketten kunnen tot uiterlijk 15 november. Dit kan alleen bij een minimale afname van 250 dezelfde kerstpakketten. Ben je op zoek naar de beste invulling van jouw wensen om zo het mooiste kerstpakket samen te stellen? Je kunt ons verkoopteam bereiken opinfo@e-ditional.nl of tel: 0524-225231.

Zijn alle bedragen van de artikelen in- of exclusief btw?
De prijzen op onze website worden zowel in- als exclusief BTW weergegeven. Ieder kerstpakket is belast met beide btw-tarieven: over non-food artikelen en alcoholische drank is het hoge tarief verschuldigd, over food-artikelen het lage btw-tarief. De verkoopprijs is gesplitst in grondslag laag en hoog. Bij het plaatsen van je kerstpakketten bestelling geeft onze site het bedrag inclusief btw aan. Dit kan minimaal verschillen met de uiteindelijke totaalprijs inclusief btw (bijvoorbeeld door kleine prijswijzigingen). De prijs zoals gemeld op de officiële orderbevestiging is de juiste prijs.

Wanneer wordt mijn kerstpakket geleverd?
Bij het invullen van het bestelformulier kun je de gewenste afleverdatum van je kerstpakketten invullen. Met deze datum zal zo veel mogelijk rekening worden gehouden bij het plannen van onze orders. Op de orderbevestiging staat de datum van aflevering gemeld. Wij kunnen helaas geen tijden van aflevering opgeven en ook niet afleveren op zaterdag of zondag. Houd er daarom rekening mee dat je de afleverdatum niet te kort voor de datum zet, waarop je de kerstpakketten wilt uitdelen. Genoemde leverdatum  is geen fatale datum. Wij hanteren een levertermijn van minimaal 4 weken.

Wanneer en hoe moet ik de bestelling betalen?
Je bestelling kan direct online middels Ideal worden voldaan of indien je er voor kiest later te willen betalen, via de betaallink die je 3 weken voor levering ontvangt. Vanaf 1 november kan er uitsluitend direct via Ideal worden afgerekend.

Kan ik als particulier een kerstpakket bestellen?
Er zijn mogelijkheden om als particulier een kerstpakket te bestellen, maar houdt hierbij wel rekening met bezorgkosten. Bij kleinere orders tot 6 pakketten berekenen we € 7,50 per pakket, bij meer dan 6 pakketten berekenen wij per order altijd € 53,55 incl. BTW (€ 45,-excl. BTW) voor de verzend- en handelingskosten. Houd er rekening mee dat de vernoemde prijzen exclusief btw zijn. Als particulier betaal je dus de vermelde exclusief prijs + de btw prijzen! (Excl. BTW + BTW hoog + BTW laag = Totaal prijs).

Is er een minimale afname verplicht?
De kerstpakketten zoals afgebeeld op onze website, kunnen in ieder gewenst aantal geleverd worden tenzij anders aangegeven bij het artikel. Hierbij moet je wel rekening houden met bezorgkosten. Bijna alle kerstpakketten worden verpakt in een feestelijke kerstdoos, op dit kerstpakket staat een pakketnaam vermeld. Mocht je twee verschillende kerstpakketten bestellen, dan kun je dus duidelijk zien welk kerstpakket het is.

Kan onze kerstkaart, kerstgroet of brief van de directie in het kerstpakket worden verpakt?
Ja, dit is mogelijk bij een minimale afname van 250 dezelfde kerstpakketten. De kaart of brief ontvangen wij graag uiterlijk 5 weken voor de door u gewenste afleverdatum. Voor iedere extra handeling, toevoeging of wijziging aan het kerstpakket moeten wij een nieuwe productierun opstarten, waardoor het bij kleinere aantallen helaas niet mogelijk is om iets extra's in de kerstpakketten te verpakken.

Waar kan ik, als consument, terecht met mijn klacht?
Ondanks alle inspanningen welke wij verrichten om alle leveringen en diensten perfect uit te voeren gaat er helaas toch wel eens iet mis. Maak dit kenbaar, bij voorkeur via e-mail (info@e-ditional.nl). Wij nemen binnen 1 werkdag contact met je op.

Kom ik in aanmerking voor herroepingsrecht?
Het herroepingsrecht stelt particulieren in staat om, volgens de wet Koop op afstand, een product welke via internet wordt afgenomen binnen 14 werkdagen kosteloos te annuleren. Het herroepingsrecht gaat in op de eerstvolgende dag na aflevering van het product bij de consument.

Het herroepingsrecht is in de volgende gevallen niet geldig:
- als er sprake is van maatwerkproducten. Hieronder valt onder andere de pakketten/producten welke op maat voor jou gemaakt worden;
- zakelijke klanten zijn te allen tijde uitgesloten van het herroepingsrecht.

Wil je een beroep doen op het herroepingsrecht, stuur dan je verzoek binnen 14 dagen naar info@e-ditional.nl of stuur je producten binnen 14 dagen retour en je ontvangt binnen twee werkdagen een bevestiging van jouw verzoek.

© 2021 E-ditional